Po prejemu blaga, prosimo, preverite neoporečnost embalaže. Če je poškodovana, jo reklamirajte neposredno pri dostavni službi na mestu. Doma temeljito preglejte paket (količina, ali je vse v redu, ali je dobavljena prava tkanina in morebitne napake tkanine). Če odkrijete napako, nam najprej pišite na info@bubulakovo.sk (ne moremo vedno odgovoriti na klic). Opišite nam napako in ne pozabite priložiti fotografije. Oglasili se vam bomo najpozneje v 48 urah.
Tkanine so rezane po meri, zato odstop od pogodbe brez navedbe razloga ni mogoč. Možna je le reklamacija - luknja v tkanini, napaka pri tisku, drugačna količina. Od pogodbe ni mogoče odstopiti zaradi nezadovoljstva z odtenkom, velikostjo vzorca in podobno.
Če na tkanini najdete luknjo, napačen tisk in podobno, gre za reklamacijo. Prosimo, da nam napako fotografirate in pošljete po e-pošti. Vse reklamacije se trudimo rešiti v zadovoljstvo stranke z zamenjavo blaga, vračilom denarja ali dogovorom o popustu.
Ker blago od proizvajalca k nam prihaja v količinah nekaj ton in se pri nas nadalje obdeluje, je mogoče, da kakšne napake v tisku ali materialu spregledamo. Trudimo se storiti vse, da se to ne bi zgodilo, vendar smo tudi mi le ljudje. Prosimo zato za razumevanje. Zagotovo bomo vedno vse rešili v vaše zadovoljstvo.
Trakovi, pasovi, elastike so pogosto dobavljeni s prestrižem. Trudimo se za dobavo brez prestriga v celoti, vendar to ni vedno mogoče. Materiale je potrebno vedno predhodno oprati. Pri prvem pranju lahko spuščajo barvo. Vedno je treba upoštevati krčenje.
Umazane materiale se trudimo rezati čez naročeno količino. Majhne madeže, ki jih je mogoče oprati, ne obravnavamo kot predmet reklamacije.
Celotno besedilo reklamacijskega pravilnika najdete v splošnih pogojih poslovanja.