Izkoristite odličen program zvestobe Ďalej
Iskanje

Poslovni pogoji

1.    Splošne določbe
Te pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki izhajajo iz pogodb o prodaji sklenjenih med trgovcem, in sicer Bubulákovo d.o.o., s sedežem na naslovu Lužná 2320/6, Šaľa 927 05, OIB: 53475321, vpisano v Poslovnem registru Okrožnega sodišča Trnava, vložna št. 48090/T (v nadaljevanju "trgovec"), in kupcem, katerih predmet je nakup in prodaja blaga na spletni strani spletne trgovine trgovca.
Kontaktni podatki trgovca:
Bubulákovo d.o.o., s sedežem na naslovu Lužná 2320/6, Šaľa 927 05, OIB: 53475321, vpisano v Poslovnem registru Okrožnega sodišča Trnava, vložna št. 48090/T
Davčna številka (TIR): 2121405132
ID DDV: SK2121405132
Poslovni prostor:
Diakovská 14, Šaľa 927 01
Telefon: +421 905 383 904
E-mail: info@bubufabrics.si
Nadzorni organ:
Slovenska trgovinska inšpekcija (STI)
Inšpektorat STI
za Nitrskega kraljestvo
P.O.BOX 49/A, Staničná 9,
950 50 Nitra 1 

http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

1.1.    Ti poslovni pogoji v veljavnem besedilu na dan sklenitve pogodbe so sestavni del pogodbe o nakupu. V primeru, da trgovec in kupec skleneta pisno pogodbo, v kateri dogovorita pogoje odstopne od teh poslovnih pogojev, bodo določila pogodbe o nakupu prednostno pred temi poslovnimi pogoji. Tako dogovorjeni pogoji ne smejo biti v nasprotju z drugimi pravnimi predpisi (skrajšanje roka za vračilo blaga, obdobje odgovornosti za napake in podobno). Vse pogodbene razmerje so sklenjene v skladu z pravnim redom Republike Slovenije.
1.2.    Dodatni sporazum za namene teh poslovnih pogojev pomeni katero koli pogodbo o dobavi ali zagotovitvi dodatnega izdelka, ki je povezan s predmetom pogodbe sklenjene na daljavo, ne glede na to, ali ta izdelek dobavi ali zagotovi trgovec ali druga oseba na podlagi dogovora s trgovcem.
1.3.    Prikazana kupna cena za blago na katerikoli spletni strani elektronske trgovine, ki jo upravlja trgovec, vključuje tudi davek na dodano vrednost v višini, določeni z veljavno pravno uredbo Republike Slovenije, in ne vključuje stroškov prevoza blaga ali drugih voljnih storitev. Vse akcije veljajo do razprodaje zalog, razen če pri določenem blagu ni navedeno drugače.
1.4.    Trgovec si pridržuje pravico kadarkoli spremeniti ceno blaga, ki je navedena na kateri koli spletni strani elektronske trgovine, ki jo upravlja trgovec. Sprememba cene blaga se ne nanaša na pogodbe o nakupu, sklenjene pred spremembo cene, ne glede na to, ali je blago že bilo dostavljeno ali ne.
1.5.    V primeru, da trgovec ne izpolni svojih obveznosti, navedenih v veljavnih pravnih predpisih Republike Slovenije ali Evropske unije ali v teh poslovnih pogojih, lahko kupec uveljavlja svoje pravice proti trgovcu preko pristojnega sodišča.

2.    Način sklepanja pogodbe o nakupu
2.1.     Predlog za sklenitev pogodbe o nakupu pošilja kupec trgovcu s pomočjo izpolnjenega in poslanega obrazca na spletni strani trgovca, s katerim pošilja predlog za sklenitev pogodbe o nakupu, katere predmet je plačljiv prenos lastninske pravice na blagu, ki ga označi kupec, po kupnini in pod pogoji, navedenimi v tem naročilu (v nadaljevanju „naročilo“).
2.2.    Po pošiljanju naročila kupec avtomatsko prejme na svoj e-poštni naslov obvestilo o prejemu naročila v elektronskem sistemu trgovca (v nadaljevanju „potrditev prejema naročila“). Na e-poštni naslov kupca je lahko po potrebi poslano tudi vse dodatne informacije v zvezi z njegovim naročilom.
2.3.    Potrditev prejema vsebuje podatke, da je trgovcu bilo posredovano naročilo, vendar pa ne pomeni sprejetja predloga za sklenitev pogodbe o nakupu.
2.4.    Trgovec nato na e-poštni naslov kupca pošlje obvestilo o tem, ali je bilo naročilo kupca sprejeto (v nadaljevanju „sprejem naročila“). Sprejem naročila vsebuje informacijo o imenu in specifikaciji blaga, katerega prodaja je predmet pogodbe o nakupu, nadalje podatke o ceni blaga in/ali drugih storitev, ocenjeno dobavno rok, ime in podatke o mestu, kamor naj bo blago dostavljeno, ter podatke o morebitni ceni, pogojih, načinu in roku prevoza blaga do dogovorjenega mesta dostave za kupca, podatke o trgovcu (družbeno ime, sedež, OIB, številka v poslovnem registru ipd.) in morebitne druge potrebne podatke.
2.5.    Pogodba o nakupu je sklenjena z dnem, ko je sprejem naročila dostavljeno kupcu v elektronski ali pisni obliki.
2.6.    Trgovec je pred oddajo naročila kupca jasno, nedvoumno, razumljivo in nedvoumno obvestil o predpogodbenih informacijah, ki se nanašajo na plačilne, poslovne, prevozne in druge pogoje, tako da:
a)    o glavnih lastnostih izdelka v obsegu, primernem za uporabljeni komunikacijski medij, in o izdelku obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca,
b)    o poslovnem imenu in sedežu trgovca ali osebe, v imenu katere trgovec opravlja dejavnost, obvestil na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca in v čl. 1 teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
c)    o telefonski številki trgovca, o naslovu e-pošte trgovca in o drugih sredstvih spletne komunikacije kupca s trgovcem obvestil na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca in v čl. 1 teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
d)    o naslovu trgovca ali osebe, ki deluje v imenu trgovca, na katerem lahko kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova odgovornosti za napake blaga ali storitev, odstopa od pogodbe, vloži zahtevek za popravek ali drug predlog, obvestil v čl. 1 teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
e)    o celotni ceni blaga ali storitve, vključno z davkom na dodano vred in vsemi drugimi davki ali da zaradi narave blaga ali storitve cene ni mogoče primerno predhodno določiti, način izračuna, kot tudi stroške prevoza, dostave, poštnine in drugih stroškov ter taks ali pristojbin, oziroma če teh stroškov in taks ni mogoče predhodno določiti, o dejstvu, da bodo kupcu ti morali biti plačani, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca,
f)    o plačilnih pogojih, pogojih dostave, o.roku, v katerem se trgovec zavezuje dostaviti blago ali zagotoviti storitev, obvestil v ustreznih členih teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
g)    o obstoju in trajanju zakonske odgovornosti trgovca za napake blaga, digitalnih vsebin in digitalnih storitev, ter o razpoložljivosti potrošniške garancije, če jo trgovec ali proizvajalec zagotavlja, in o postopkih uveljavljanja ter obravnavanja odgovornosti za napake, pritožb in pobud kupca, obvestil v ustreznih členih teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
h)    o obstoju in trajanju odgovornosti za napake storitve ter o postopkih uveljavljanja pravic iz naslova odgovornosti za napake storitve, obvestil v ustreznih členih teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
i)    o pogojih poprodajne storitve v ustreznih členih teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
j)    o skladnosti in interoperabilnosti predmetov z digitalnimi prvki, digitalnimi vsebinami in digitalnimi storitvami, za katerih obstoj trgovec ve ali bi bilo razumno pričakovati, da ve, ter o teh informacijah, obvestil pri posameznih izdelkih na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca,
k)    o pravici potrošnika, da trgovca pozove k vložitvi prošnje za rešitev spora z navedbo posebne povezave na spletno stran, na kateri so objavljene informacije o ustreznem subjektu za alternative rešitve sporov, obvestil v čl. 11 teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
l)    o pravici kupca, da odstopi od pogodbe o nakupu, ter o pogojih, roku in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, obvestil v čl. 10 teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
m)    v čl. 10 in v priponki teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca; trgovec je prav tako zagotovil tudi obrazec za odstop od pogodbe o nakupu, ki je priložen teh poslovnih pogojev oziroma objavljen na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
n)    o informaciji, da bo kupec v primeru odstopa od pogodbe o nakupu nosil stroške vrnitve blaga trgovcu v skladu s § 21 ods. 3 Zakona št. 108/2024 Z.z. o varstvu potrošnika ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov (v nadaljevanju "Zakon") in, če odstopi od pogodbe, tudi stroške vrnitve blaga, ki zaradi svoje narave ni mogoče vrniti po pošti, obvestil v čl. 10 teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
o)    o obveznosti kupca plačati trgovcu ceno za dejansko opravljeno storitev v skladu s § 21 odst. 5 Zakona, če kupec odstopi od pogodbe o storitvah po tem, ko je trgovcu izrecno dovolil v skladu s § 17 odst. 10 točke c) Zakona, obvestil v čl. 10 teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
p)    o okoliščinah, v katerih kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe, obvestil v čl. 10 teh poslovnih pogojev, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
q)    o obstoju ustreznih kodeksov ravnanja, katere trgovec je zavezan spoštovati, in o načinu, kako se jih lahko kupec seznani ali pridobi njihovega besedila, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca,
r)    o trajanju pogodbe, če gre za pogodbo sklenjeno na določen čas; če gre za pogodbo sklenjeno na nedoločen čas ali za pogodbo, katere veljavnost se samodejno podaljšuje, pa tudi za obvestilo o pogojih odpovedi pogodbe, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca in v teh poslovnih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
s)    o najmanjši dolžini trajanja obveznosti kupca, ki izhaja iz pogodbe o nakupu, če iz pogodbe izhaja takšna obveznost za kupca, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca in v teh poslovnih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
t)    o obveznosti kupca plačati avans ali zagotoviti drugo finančno zavarovanje na zahtevo trgovca ter o pogojih, ki veljajo za njegovo zagotavljanje, če iz pogodbe o nakupu izhaja takšna obveznost za kupca, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca in v teh poslovnih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
u)    o delovanju predmeta z digitalnimi prvki, digitalnimi vsebinami in digitalnimi storitvami, vključno z razpoložljivimi tehničnimi zaščitnimi ukrepi, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca in v teh poslovnih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
v)    o možnosti in pogojih reševanja sporov izven sodišča prek sistema alternativnih rešitev sporov, če se je trgovec zavezal k uporabi tega sistema, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca in v teh poslovnih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
w)    o postopkih, potrebnih za sklenitev pogodbe o nakupu, tako da je te postopke opisal v teh poslovnih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
x)    o tem, da bo pogodba o nakupu shranjena v elektronski obliki pri prodajalcu in bo na voljo kupcu potem, ko ga bo ta pisno zahteval, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca in v teh poslovnih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca,
y)    o tem, da je jezik, ki ga je mogoče uporabiti za sklenitev pogodbe, slovenski jezik, obvestil na ustrezni katalogski strani spletne trgovine trgovca in v teh poslovnih pogojih, ki so objavljeni na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca.
2.7.    Če trgovec ne izpolni svojo obveznost glede obveščenja o stroških dodatnih pristojbina ali drugih stroškov po točki 2.6. črki e) teh poslovnih pogojev ali glede stroškov vračila blaga po točki 2.6. črki n) teh poslovnih pogojev, kupcu ti dodatni stroški ali pristojbine niso predmet plačila.

3.    Pravice in obveznosti trgovca
3.1.    Trgovec je dolžan:
a)    dodati na podlagi potrjene ali akceptirane naročila kupecu blago v dogovorjeni količini, kakovosti in roku ter ga zapakirati ali urediti za prevoz s soglasno primernim načinom za njegovo shranjevanje in zaščito,
b)    zagotoviti, da dodano blago izpolnjuje veljavne pravne predpise Republike Slovenije,
c)    neodložljivo po sklenitvi pogodbe o nakupu, najkasneje pa skupaj z dostavo blaga, kupcu zagotovit: potrdilo o sklenitvi pogodbe na trajnem nosilcu, na primer po elektronski pošti. Potrdilo mora vsebovati vse informacije iz točke 2.6., vključno z obrazcem za odstop od pogodbe o nakupu,
d)    najkasneje skupaj z blagom kupcu v pisni ali elektronski obliki predati vse potrebne dokumente za prevzem in uporabo blaga ter druge dokumente, določene veljavnimi pravnimi predpisi Republike Slovenije (navodila v slovenskem jeziku, garancijski list, dobavnice, davčni potrditvi).
3.2.    Trgovec ima pravico do rednega in pravočasnega plačila kupnine od kupca za dostavljeno blago.
3.3.    Če trgovec zaradi razpoložljivosti zalog ali nedostopnosti blaga ne more kupcu dostaviti v roku, dogovorjenem v pogodbi o nakupu ali teh poslovnih pogojih, je trgovec dolžan kupcu ponuditi nadomestno izpolnitev ali možnost odstopa od pogodbe oziroma preklica naročila. V primeru, da kupec v razumnem roku nadomestne dobave ne sprejme ali od pogodbe ne odstopi, je trgovec upravičen od pogodbe odstopiti, če je kupec že plačal kupnino ali njen del, pa je trgovec dolžan vrniti že plačano kupnino oziroma njen del v 14 dneh od prejema odstopnega obvestila.

4.    Práva a povinnosti kupujúceho
4.1.    Kupec je bil trgovcem obveščen, da je plačilo cene del njegove obveznosti, ki izhaja iz naročila.
4.2.    Kupec je dolžan:
a)    prevzeti naročeno in dostavljeno blago,
b)    plačati trgovcu dogovorjeno kupnino v dogovorjenem roku plačila, vključno s stroški dostave blaga,
c)    potrditi prevzem blaga s svojo podpisom ali podpisom osebe, ki jo je pooblastil.
4.3.    Kupec ima pravico do dostave blaga v dogovorjeni količini, kakovosti, roku in kraju, ki sta določena v pogodbi.

5.    Pogoj in način dostave ter plačila
5.1.    Običajna razpoložljivost blaga z rokom njegovega pošiljanja je navedena pri vsakem blagu na spletni strani elektronske trgovine.
5.2.    Če se trgovec in kupec v pogodbi o nakupu nista dogovorila drugače, je trgovec dolžan dostaviti blago kupcu brez odloga, najkasneje v roku 30 dni od sklenitve pogodbe. Če trgovec svojo obveznost dostave ne izpolni v roku iz prvega odstavka, kupec pozove trgovca, naj blago dostavi v dodatnem razumnem roku. Če trgovec blaga ne dostavi tudi v tem dodatnem razumnem roku, je kupec upravičen od pogodbe odstopiti. 
5.3.    Trgovec je upravičen pozvati kupca k prevzemu blaga tudi pred iztekom roka za dostavo, dogovorjenega v pogodbi o nakupu. 
5.4.    Barvni prikaz blaga na zaslonu morda ni povsem natančno odraz resničnih barvnih odtenkov, kot jih bo kupec zaznal v resničnosti. Prikaz barvnih odtenkov je med drugim odvisen tudi od kakovosti prikaznega zaslona oziroma drugega uporabljenega prikaznega naprave. 
5.5.    Kupec je dolžan prevzeti blago na mestu, ki ga določi trgovec ali njegov pooblastilec za dostavo, v času, ki je dogovorjen v pogodbi o nakupu ali na drug način pred dostavo blaga (v nadaljevanju „Mesto“). Kupec je dolžan prevzeti blago v časovnem okviru, ki ga določi trgovec ali njegov pooblastilec za dostavo, v času, ki je dogovorjen v pogodbi o nakupu ali na drug način pred dostavo blaga (v nadaljevanju „Časovni okvir“).
5.6.    V primeru, da trgovec dostavi blago kupcu na Mesto in v Časovnem okviru, je kupec dolžan osebno prevzeti blago ali zagotoviti, da ga prevzame pooblastljena oseba, ki jo pooblastijo za primer njegove odsotnosti. Pri prevzemu mora kupec podpisati protokol o plačilu kupnine ter o dostavi in prevzemu blaga. Pooblastljena oseba za prevzem je dolžna predložiti trgovcu kopijo sprejemnega naročila. Blago se šteje za dostavljeno in prevzeto z dnem dostave na Mesto, prevzema pa se ga tudi z dnem, ko ga prevzame kupec ali pooblastljena oseba, ter ko je podpisan protokol o plačilu kupnine in dostavi.
5.7.    Če je potrebno ponovno dostaviti blago zaradi odsotnosti kupca na Mestu ali v Časovnem okviru ali če kupec brez predhodnega pisnega odstopa od pogodbe ne prevzame blaga v 7 dneh po nepotrebno poteklem Časovnem okviru, trgovec pridobi pravico zahtevati nadomestilo za nastalo škodo v višini dejanskih stroškov poskusa neučinkovite dostave blaga na Mesto.
5.8.    Pogodba o nakupu je sklenjena z odložnim pogojem, da če kupec ne plača trgovcu dogovorjene kupnine v skladu s točko 4.2 teh poslovnih pogojev v roku 15 dni od poziva trgovca k prevzemu blaga, se pogodba od vsega začetka razveljavi, pogodbene stranke si vrnejo ali nadomestijo vsa prejeta izpolnila ter trgovec pridobi pravico, da prosto razpolaga z naročenim blagom.
5.9.    Kupec je upravičen opravičeni, da lahko takoj ob dostavi pregledati blago in njegovo embalažo v prisotnosti pooblaščene osebe trgovca. V primeru ugotovitve napake na blagu ali če je pošiljka nepopolna (nizje število kosov tovora ali manjkajoče naročeno blago), je pooblaščena oseba trgovca dolžna na zahtevo kupca izdelati zapis o škodi, v katerem so navedeni obseg in narava napake, česar kupec potrdi s podpisom. Na osnovi takšnega zapisa, ki ga trgovec prejme, lahko kupec zavrne prevzem blaga z napako ali pa mu odobri dostavo blaga s napako, ter v skladu z členom 8 teh poslovnih pogojev uveljavlja odgovornost za napako blaga pri trgovcu ali drugi osebi, o kateri ga je trgovec obvestil pred sklenitvijo pogodbe ali pred oddajo naročila (v nadaljevanju „namerjena oseba“). Če kupec zavrne prevzem blaga s napako, vse stroške, ki so bili namenoma vloženi v vračilo blaga trgovcu, nosi trgovec.
5.10.    Če trgovec ne dostavi blago v roku iz točke 5.2 teh poslovnih pogojev, ima kupec pravico odstopiti od pogodbe o nakupu. Trgovec je dolžan vrniti že plačano kupnino brez odloga, najkasneje v roku 14 dni od prejema odstopnega zahtevka, in to enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če se s kupcem dogovorita drugače, brez da bi kupcu zaračunali dodatne stroške.

6.    Kupnina
6.1.    Kupnina za blago, dogovorjena v pogodbi o nakupu med trgovcem in kupcem, je navedena v potrditvi naročila (v nadaljevanju „kupnina“). Če je navedena kupnina v potrdilu o prejemu naročila višja od cene enakega blaga, navedene v ponudbi spletne trgovine v času pošiljanja naročila, trgovec kupcu pošlje elektronsko sporočilo z informacijo o ponudbi nove kupnine v drugi višini, ki velja kot predlog trgovca za sklenitev nove pogodbe o nakupu, ki mora biti kupec izrecno potrjen z e-pošto ali pisno, da je pogodba o nakupu veljavna.
6.2.    Kupec je dolžan plačati trgovcu kupnino, vključno s stroški dostave blaga, v gotovini ali z uporabo plačilne kartice ob osebnem prevzemu blaga, po pošti s plačilom po dostavi ali z brezgotovinskim plačilom na račun trgovca, navedenem v potrditvi naročila ali na spletni strani trgovca pred prevzemom blaga.
6.3.    Če kupec plača trgovcu kupnino z brezgotovinskim nakazilom, se za dan plačila šteje dan, ko je celotna kupnina pripisana na račun trgovca.
6.4.    Kupec je dolžan plačati trgovcu kupnino za dogovorjeno blago v roku, določenem s pogodbo o nakupu, najkasneje ob prevzemu blaga.
6.5.    Če kupec ne plača celotne kupnine trgovcu pred dostavo blaga na Mesto in se stranki ne dogovorita o plačilu kupnine v obrokih, je trgovec upravičen zavrniti dostavo blaga kupcu.
6.6.    Stroški povezani z montažo in prenosom blaga niso vključeni v kupnino in trgovec teh storitev ni dolžan kupcu zagotoviti. 

7.    Pridobitev lastninske pravice in prenos nevarnosti škode na blagu
7.1.    Pri prevzemu blaga na dogovorjenem mestu preide lastninska pravica na blagu na kupca. Kupci, ki ne izpolnjuje definicije potrošnika iz 2. odstavka 52. člena Obligacijskega zakonika, pridobi lastninsko pravico do blaga šele z dokončnim plačilom celotne kupnine za blago.
7.2.    Nevarnost škode na blagu preide na kupca v trenutku, ko kupec ali pooblastljena tretja oseba, ki jo je pooblastil kupec, prevzame blago od trgovca ali njegovega pooblaščenega zastopnika za dostavo, ali ko tako ne stori pravočasno, tedaj v času, ko trgovec kupcu omogoči ravnanje z blagom, kupec pa blaga ne prevzame. 

8.    Odgovornost za napake
8.1.    Trgovec je odgovoren za katero koli napako, ki jo ima dostavljeno blago v času dostave in se pokaže v dveh letih od dostave blaga. Pri uporabljenem blagu se lahko stranki dogovorita o krajši odgovornosti trgovca za napake, vendar ne krajši od enega leta od dostave blaga. Če se napaka pokaže pred iztekom te dobe, se šteje, da je bila napaka že ob dostavi, razen če se dokaže drugače ali če je ta predpostavka neskladna z naravo blaga ali napake.
8.2.    Če je predmet nakupa predmet s digitalnimi elementi, pri katerem se digitalna vsebina dobavlja ali digitalna storitev nenehno zagotavlja v dogovorjenem obdobju, trgovec odgovarja za vsako napako, ki se pojavi ali se kaže v celotnem dogovorjenem obdobju, najmanj pa šestnajst mesecev od dostave predmeta s digitalnimi elementi.
8.3.    Če trgovec odgovarja za napako dostavljenega blaga, ima kupec proti njemu možnost zahtevati odpravo napake z popravilo ali zamenjavo (člen 623 Obligation Law), pravico do primerne znižanja kupnine ali pravico odstopiti od pogodbe o nakupu (člen 624 Obligation Law).
8.4.   Kupac može uvesti pravice iz odgovornosti za napake samo ako je napako prigovoril u roku od dva meseca od otkrića napake, najkasnije do isteka roka trajanja odgovornosti trgovca za napake.
8.5.    Trgovec ali določena oseba takoj po pritožbi kupca o napaki brez odloga izdaja pisno potrdilo o pritožbi. V potrdilu o pritožbi trgovec navede rok, v katerem bo napaka odpravljena. Ta rok ne sme biti daljši od 30 dni od dneva pritožbe, razen če je daljša obdobje utemeljeno z objektivnim razlogom, ki ga trgovec ne more vplivati.
8.6.    Trgovec ali določena oseba izdaja kupcu potrdilo o pritožbi zaradi napake blaga v primerni obliki, ki jo izbere trgovec, na primer v obliki e-pošte ali v pisni obliki, pri čemer je dolžan jasno označiti napake na blagu, ki so pritožene, ter kupca še enkrat obvestiti o njegovih pravicah, ki izvirajo iz členov 623 in 624 Obligacijskega zakonika.
8.7.    Kupec ima pravico izbrati odpravo napake z zamenjavo blaga ali z njegovo popravilo. Kupec si ne sme izbrati načina odprave napake, ki ni mogoč ali bi v primerjavi z drugim načinom odprave napake povzročil trgovcu neprimerno stroškovno breme glede na vse okoliščine.
8.8.    Če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, lahko kupec zahteva njeno brezplačno odpravo. Trgovec napako odpravi v primernem roku. Za primeren rok se šteje najkrajši čas, ki ga trgovec potrebuje za oceno napake in za popravilo ali zamenjavo blaga, ob upoštevanju narave blaga ter narave in resnosti napake.
8.9.    Trgovec lahko zavrne odpravo napake, če popravilo ali zamenjava nista mogoča, ali če bi glede na vse okoliščine zahtevala neprimerno visoke stroške.
8.10.    Za namen popravila ali zamenjave kupec preda ali omogoči dostop do blaga trgovcu ali njegovi pooblastljeni osebi.
8.11.    Trgovec dostavi popravljeno blago ali nadomestno blago kupcu na svoj strošek na enak ali podoben način, kot ga je kupec uporabil pri dostavi napakajšega blaga, razen če se stranki drugače ne dogovorita. Če kupec ne prevzame blaga v šestih mesecih od dneva, ko ga je moral prevzeti, lahko trgovec blago proda. Če gre za blago večje vrednosti, bo trgovec vnaprej obvestil kupca o nameravani prodaji in mu omogočil primeren dodatni rok za prevzem blaga.
8.12.    Trgovec nemudoma po prodaji izplača kupcu delež od prodaje blaga po odbitku stroškov, ki jih je namenoma vložil v zvezi z varovanjem in prodajo blaga, če kupec uveljavlja svoje pravice do primernega roka, ki ga je trgovec določil v obvestilu o predvideni prodaji blaga.
8.13.    Če trgovec zavrne odgovornost za napako, na pisni način navede razlog za zavrnitev kupcu. Če kupec s strokovnim mnenjem ali poročilom, ki ga izda akreditirana, pooblaščena ali notifikirana oseba, dokaže odgovornost trgovca za napako, lahko napako ponovno prigovori, trgovec pa ne more zavrniti odgovornosti za napako.
8.14.    Kupec ima pravico do povračila smotrno vloženih stroškov, ki mu nastanejo v zvezi z prigovorom napake, za katero odgovarja trgovec, ter uveljavljanja pravic iz naslova odgovornosti za napako. Pravico mora kupec uveljaviti pri trgovcu najkasneje v dveh mesecih od dobave popravljene ali nadomestne stvari, plačila znižanja cene ali vračila cene po odstopu od pogodbe, sicer pravica preneha.
8.15.    Kupec ima pravico do primernega znižanja cene ali odstopa od pogodbe tudi brez dodatnega primernega roka, če trgovec ni popravil ali zamenjal blaga, ali je zavrnil odpravo napake na podlagi točke 8.9, ali če ima blago enako napako kljub popravilom ali zamenjavo, ali če je napaka tako resne narave, da upravičuje takojšnje znižanje cene ali odstop od pogodbe, ali pa če je jasno ali iz okoliščin razvidno, da napako ne bo odpravljen v razumnem času brez povzročanja težav, ki bi bile resne za kupca.
8.16.    Če je pogodba sklenjena za nakup več predmetov, lahko kupec odstopi le od tistega, ki je poškodovan. V zvezi z ostalim blagom lahko odstopi od pogodbe le, če iz objektivnih razlogov ni mogoče pričakovati, da bo zainteresiran za ohranitev ostalega blaga brez napak.
8.17.    Kupec ne more odstopiti od pogodbe o nakupu v skladu s točko 8.15, če je sodeloval pri nastanku napake ali če je napaka nepomembna.
8.18.    Trgovec vrne kupcu kupnino najkasneje v roku 14 dni od vrnitve blaga ali od dokazila, da je kupec blago poslal trgovcu, odvisno od tega, kateri dogodek nastopi prej. Trgovec vrne kupnino oz. izplača znižanje cene enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec ob plačilu, razen če kupec izrecno ne želi drugega načina vračila.
8.19.    Člen 8 teh poslovnih pogojev se uporablja za obravnavo odgovornosti za napake. Kupcu je bil ustrezno razložen in posredovan pogoj oziroma način uveljavljanja odgovornosti za napake blaga, vključno z informacijami o tem, kjer je možno uveljavljati odgovornost za napake, tako da so te poslovne pogoje objavljene na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca in da je imel kupec možnost, da si jih prebere pred oddajo naročila.
8.20.    Odgovornost za napake se nanaša na blago, kupljeno od trgovca prek spletne trgovine na spletni strani spletne trgovine trgovca. 
8.21.    Če ima blago napake, ima kupec pravico uveljavljati odgovornost za napake na kraju trgovca ali pri določeni osebi tako, da blago dostavi v poslovalnico trgovca ali pri določeno osebo in dostavi trgovcu ali določeni osebi izjavo volje kupca za uveljavljanje pravic (»Obvestilo o prigovoru napake«), na primer v obliki izpolnjenega obrazca za uveljavljanje odgovornosti za napake, ki je objavljen na ustrezni podspletni strani spletne trgovine trgovca. Trgovec priporoča, naj ob pošiljanju blaga izvede zavarovanje pošiljke. Pošiljke na plačilo po povzetju trgovec ali določena oseba ne prevzemata. Kupec je dolžan v Obvestilu o prigovoru napake resnično navesti vse zahtevane informacije, zlasti natančno opredeliti vrsto in obseg napake na blagu; hkrati navesti, katera od njegovih pravic izhaja iz členov 623 in 624 Obligacijskega zakonika. Seznam določene osebe je naveden na ustrezni podspletni strani spletne trgovine ali pa ga trgovec pošlje na njegovo zahtevo.
8.22.    Postopek uveljavljanja odgovornosti za napake blaga, ki ga je mogoče dostaviti trgovcu, se začne z dnevom, ko so izpolnjeni vse naslednje kumulativne pogoje: 
a)    dostava Obvestila o prigovoru napake blaga trgovcu ali določeni osebi,
b)    dostava blaga od kupca trgovcu ali določeni osebi,
c)    dostava dostopnih kodov, gesel in podobnih podatkov za blago trgovcu ali določeni osebi, če so ti podatki nujni za identifikacijo napake na blagu in njegovo popravilo;
8.23.    Če je predmetom prigovora napake blago, ki ga je nemogoče objektivno dostaviti trgovcu—npr. blago je trdno vgrajeno ali je preveliko blago zmontirano s spojno nedeljivimi elementi, kot so lepilni spoji, sponke, varjenje, spajkanje ipd.—(v nadaljevanju „Nepredložljivo blago“), se lahko trgovec z kupcem dogovori, da bo takšno blago osebno pregledal ali ga pregledala oseba, pooblastljena od njega, neposredno pri kupcu. Kupcu je v tem primeru poleg izpolnitve pogojev po točki 8.22, črki a) in c) teh poslovnih pogojev, dolžan zagotoviti vse potrebne zmogljivosti za izvedbo pregleda Nepredložljivega blaga s strani trgovca ali pooblaščene osebe. Postopek v zvezi z Nepredložljivim blagom se začne z dnem, ko je bil opravljen pregled Nepredložljivega blaga v skladu z prvo povedjo. Če pa trgovec ali pooblaščena tretja oseba po dogovoru s kupcem, kljub zagotovljeni potrebni sodelovanju s strani kupca, ne bo v razumnem roku—najkasneje v 10 dneh od prejema Obvestila o prigovoru napake trgovcu—zagotovil izvedbo pregleda Nepredložljivega blaga, se postopek začne z dnem prejema Obvestila o prigovoru napake blaga trgovcu.
8.24.    Trgovec ob odstranitvi napake zagotovi odstranitev blaga in namestitev popravljenega blaga ali nadomestnega blaga, če zahtevata zamenjava ali popravilo blaga.
8.25.    Trgovec odgovarja za napako, ki je nastala zaradi nepravilne montaže ali namestitve blaga, digitalnih vsebin ali digitalnih storitev v skladu s členom 619, odstavek 4 Obligacijskega zakonika.
8.26.    Kupec je upravičen pravico, da sam določi, katero od svojih pravic v skladu z določilom 623 Obligacijskega zakonika uveljavlja, ter je dolžan brez odloga obvestiti trgovca ali pooblastilo osebo o svoji odločitvi. Na podlagi svoje odločitve je trgovec ali določena oseba dolžna določiti način obravnave pritožbe oziroma uveljavljanja odgovornosti za napake.
8.27.    Odgovornost se ne nanaša na napake, za katere je kupec z obchodnikom v času sklenitve pogodbe dogovoril nižjo ceno in za katere je glede na to okolje moral vedeti.
8.28.    Trgovec ne odgovarja za napake blaga:
a)    če kupec ni uveljavljal svoje pravice v zvezi z odgovornostjo trgovca za napako blaga v roku veljavnosti odgovornosti trgovca za napake, ta pravica preneha,
b)    če je napaka na blagu mehanska poškodba, ki jo je povzročil kupec,
c)    če je napaka na blagu nastala zaradi uporabe blaga v pogojih, ki niso skladni z njegovo naravno okolje, glede na intenziteto, vlhkost, kemične in mehanske vplive,
d)    če je napaka na blagu nastala zaradi neustreznega ravnanja, upravljanja ali zanemarjanja skrbnosti pri ravnanju z blagom,
e)    če je napaka na blagu nastala zaradi poškodbe blaga zaradi prekomernega obremenjevanja ali uporabe v nasprotju z navedbami v dokumentaciji ali splošnimi načeli običajne uporabe blaga,
f)    če je napaka na blagu nastala zaradi ne mogoče preprečiti in/ne ali nepredvidenih dogodkov,
g)    če je napaka na blagu nastala zaradi nesrečne okvare ali naključnega poslabšanja,
h)    če je napaka na blagu nastala zaradi nepooblaščenega posega, poškodbe z vodo, ognjem, statično ali atmosferično elektriko ali drugim posegom višje sile,
i)    če je napaka na blagu nastala zaradi posega v blago s strani nepooblaščene osebe.

Če pošiljka ni popolna ali gre za očitno napako, ki jo je kupec lahko ugotovil s kontrolo pošiljke ob dostavi blaga in je o tem ne obvestil pooblaščene osebe trgovca v skladu s točko 5.9. teh poslovnih pogojev, bo kasnejše prigovarjanje te vrste napake veljavno le, če kupec dokaže, da je bila napaka na blagu že ob prevzemu od njega.
8.29.    Trgovec bo kupcu takoj po končanem postopku o prigovoru napake obvestil o izidu postopka po telefonu ali po elektronski pošti, hkrati pa mu bo skupaj s blagom ali preko e-pošte dostavljen dokazilo o zaključku postopka prigovora napake.
8.30.    Pošiljke športne prehranske, hrane v darilnih košah in krmo za živali imajo minimalno trajanje več kot 2 meseca pred rokom uporabe; v primeru krajše potekle ročnosti trgovec kupca kontaktira po telefonu ali po elektronski pošti, pošiljka pa je odposlana le z njegovim soglasjem.
8.31.    V primeru zamenjave blaga za novo, kupec prejme potrdilo, na katerem bodo navedene informacije o zamenjavi blaga, morebitni nadaljnji prigovori za napake pa se uveljavljajo na podlagi pogodbe o nakupu in tega potrdila. Če pride do zamenjave blaga za novo, začne jamstvena doba znova teči od prevzema novega blaga, vendar le za novo blago.
8.32.    Obravnava uveljavljene odgovornosti za napake se nanaša samo na napake, navedene v Obvestilu o prigovoru napake in v potrdilu o prigovoru napake blaga, skladno s točko 8.6. teh poslovnih pogojev.
8.33.    Pravica kupca do uveljavljanja odgovornosti za napako blaga je prenešena, ko je ta uveljavil svojo pravico in zahteval od trgovca odpravo napake blaga v skladu s točko 8.3 teh poslovnih pogojev, in je ta pravica že izkoriščena. Ne glede na rezultat postopka odgovornosti za napake bo morebitno ponovno uveljavljanje iste identične napake (ne napake iste vrste), brez predložitve strokovnega mnenja ali poročila, izdanim s strani akreditirane, pooblaščene ali notifikirane osebe, zavrnjen.
8.34.    Pogoj 8 teh poslovnih pogojev izrecno ne velja za subjekte, ki ne izpolnjujejo definicije potrošnika iz določila 52. odstavka 4. Obligacijskega zakonika.

9.    Osebni podatki in njihova zaščita
9.1.    Stranki sta se dogovorili, da je kupec za namen pravilnega izpolnitve in dostave naročila, če je fizična oseba, dolžan v naročilu navesti svoje ime in priimek, stalno bivališče skupaj s poštno številko, telefonsko številko in naslov elektronske pošte.
9.2.    Stranki sta se dogovorili, da je kupec za namen pravilnega izpolnitve in dostave naročila, če je pravna oseba, dolžan v naročilu navesti svojo poslovno ime, naslov sedeža skupaj s poštno številko, OIB, ID DDV (če mu je dodeljen), telefonsko številko in naslov elektronske pošte. 
9.3.    Kupec, ki se je v okviru spletne trgovine registriral, lahko kadar koli preveri in spremeni posredovane osebne podatke ter tudi prekliče svojo registracijo tako, da se prijavi na spletno stran elektronske trgovine v razdelku „XY (npr. Moj profil)“.
9.4.    Trgovec s tem obvestil kupca, da bo v skladu z členom 6 odstavkom 1 točke b) Uredbe Evropskega parlamenta in Sveta (EU) 2016/679 z dne 27. aprila 2016 o varstvu fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku teh podatkov, ki razveljavlja Direktivo 95/46/ES (splošna uredba o varstvu podatkov), (v nadaljevanju „Uredba“), v procesu sklenitve pogodbe o nakupu obdeloval osebne podatke kupca brez njegovega izrecnega soglasja kot podatkovno nič, saj bo obdelava osebnih podatkov izvaja trgovec v okviru predpogodbenih razmerij s kupcem, obdelava osebnih podatkov pa je nujna za izpolnitev pogodbe o nakupu, v kateri je kupec ena od pogodbenih strank.
9.5.    V skladu z členom 6 odstavkom 1 točko f) Uredbe lahko trgovec po dostavi naročenega blaga ali storitve kupcu, na podlagi utemeljenega interesa, obdeluje osebne podatke kupca tudi za namen neposrednega trženja ter pošilja na naslov elektronske pošte kupca informacije o novih izdelkih, znižanjih in promocijah na ponujene izdelke ali storitve.
9.6.    Trgovec se zavezuje, da bo z osebni podatki kupca ravnal in upravljal v skladu z veljavno pravno uredbo Republike Slovenije.
9.7.    Trgovec izjavlja, da bo v skladu z členom 5 odstavkom 1 točko a) in b) Uredbe osebne podatke kupca pridobival izključno za namen, naveden namen v teh poslovnih pogojih.
9.8.    Trgovec izjavlja, da bo osebne podatke kupca za druge namene, kot so navedeni v teh poslovnih pogojih, pridobival vedno na posebej ustrezni pravni podlagi, ter da bo zagotovil, da se ti osebni podatki obdelujejo in uporabljajo izključno v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani, in da jih ne bo združeval z osebnimi podatki, pridobljenimi za drug namen ali za namen izpolnitve pogodbe o nakupu.
9.9.    Pred oddajo naročila bo kupec pozvan, da z označitvijo ustreznega polja pred oddajo naročila potrdi, da mu trgovec na zadostni, razumljivi in nedvoumni način posredoval naslednje informacije:
a)    svoje identifikacijske podatke, navedene v členu 1 teh poslovnih pogojev, ki dokazujejo identiteto trgovca,
b)    kontaktni podatki trgovca ali odgovorne osebe trgovca
c)    namen obdelave osebnih podatkov je sklenitev pogodbe o nakupu med trgovcem in kupcem, pravna podlaga pa je izpolnjevanje pogodbenih obveznosti v skladu z veljavno zakonodajo,
d)    kupac je obvezan pružiti tražene osobne podatke za potrebe sklapanja kupoprodajnog ugovora i pravilnog izvršenja te dostave narudžbe,
e)    če se obdelava temelji na člen 6 odstavku 1 točka f) Uredbe, je upravičen interes, ki ga trgovec zasleduje, neposredno trženje,
f)    identifikacijski podatki tretje osebe, ki je podjetje, ki bo kupcu dostavilo naročeno blago, oziroma identifikacijski podatki drugih prejemnikov ali kategorije prejemnikov osebnih podatkov, če obstajajo,
g)    čas shranjevanja osebnih podatkov oziroma merila za njegovo določitev.
9.10.    Trgovec izjavlja, da bo osebne podatke obdeloval v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in ravnal na način, ki ne bo v nasprotju z Uredbo ali drugimi veljavnimi pravnimi predpisi in jih tudi ne bo obhajalo.
9.11.    Trgovec v skladu z Uredbo kupcu, katerega podatke obdeluje, posreduje naslednje informacije:
a)    identiteta in kontaktni podatki trgovca ter v ustreznih primerih pooblaščene osebe trgovca,
b)    kontaktni podatki morebitne odgovorne osebe,
c)    nameni obdelave osebnih podatkov, za katere so podatki namenjeni, ter pravna podlaga za obdelavo,
d)    če se obdelava temelji na člen 6 odstavku 1 točka f) Uredbe, so upravičeni interesi, ki jih zasleduje trgovec ali tretja oseba,
e)    kategorije prejemnikov ali skupine prejemnikov osebnih podatkov, če obstajajo,
f)    v ustreznem primeru obvestilo, da trgovec namerava prenesti osebne podatke v tretjo državo ali mednarodno organizacijo,
g)    čas shranjevanja osebnih podatkov oziroma merila za njegovo določitev,
h)    Informacije o obstojanju pravice do dostopa do osebnih podatkov pri trgovcu, pravice do njihovih popravkov, izbrisa ali omejitve obdelave, pravice do ugovora proti obdelavi ter pravice do prenosa osebnih podatkov,
i)    pravica vložiti pritožbo nadzornemu organu,
j)    Informacije o tem, ali je posredovanje osebnih podatkov zakonita ali pogodbena zahteva, ali pa zahteva, ki je potrebna za sklenitev pogodbe, ter ali je kupec dolžan zagotoviti osebne podatke in kakšne so morebitne posledice nepredložitve takih podatkov,
k)    Obstoj avtomatiziranega odločanja, vključno s profiliranjem;
Kupec ima pravico pridobiti od trgovca kopijo osebnih podatkov, ki se obdelujejo, in tudi vse prej navedene informacije. Za vsako dodatno kopijo, na katero kupec zaprosi, lahko trgovec zaračuna pristojbino, ki ustreza administrativnim stroškom za izdelavo kopije.
9.12.    Če kupec uveljavlja svoje pravice v skladu z točko 9.11 v pisni ali elektronski obliki in iz vsebine njegove zahteve izhaja, da uveljavlja svoje pravice po tej točki 9.11, se njegova zahteva šteje za vloženo v skladu s to uredbo.
9.13.    Kupac ima pravico trgovcu prigovoriti glede obdelave svojih osebnih podatkov, za katero domneva, da so ali bodo obdelani za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem v obsegu, ki je povezan s takim neposrednim trženjem. Če kupec poda tak prigovor, trgovec preneha z obdelavo osebnih podatkov za namene neposrednega trženja od dneva prejema takšnega prigovora, osebni podatki posameznika pa se v ta namen od takrat ne smejo in ne smejo več obdelovati.
9.14.    Kupac, ki sumlja, da njegovi osebni podatki niso pravilno obdelovani, lahko vloži pritožbo Agenciji za varstvo osebnih podatkov Republike Slovenije. Če kupec nima zmožnosti za pravne posle v celoti, lahko svoje pravice uveljavlja njegov zakoniti zastopnik.
9.15.    Trgovec sprejme ustrezne ukrepe, da kupcu zagotovi vse informacije iz točke 9.11 na jedrnat, pregleden, razumljiv in enostaven način ter v čim bolj dostopni obliki, jasno in preprosto formulirane. Informacije bo trgovec posredoval elektronsko ali z drugimi sredstvi, s katerimi se z dogovorom z kupcem strinjata.
9.16.    Trgovec bo kupcu brez odlašanja, v vsakem primeru v roku enega meseca od prejema zahteve, posredoval informacije o ukrepih, sprejetih na podlagi zahteve kupca.
9.17.    Trgovec s tem obvesti kupca, da se pri obdelavi osebnih podatkov izpolnjevanja sklenjene pogodbe predvideva, da bodo osebni podatki kupca posredovani in dostopni naslednjim tretjim osebam oziroma skupini prejemnikov:
Direkt Parcel Distribution SK d.o.o., Technická 7, 821 04 Bratislava, OIB: 35834498, Davčna številka: 2021648739, ID DDV: SK2021648739, vpisana v Poslovni register Okrožnega sodišča BA1, oddelek gospodarskih družb, vpisna številka 26367/B
General Logistics Systems Slovakia d.o.o., s sedežem Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, OIB: 36624942, vpisan v Poslovni register Okrožnega sodišča Banska Bystrica, oddelek SRO, vpisna številka 9084/S.
Packeta Slovakia d.o.o., s sedežem Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava, OIB: 48136999, ID DDV: SK2120099014, vpisan v Poslovni register Okrožnega sodišča Bratislava I, oddelek SRO, vpisna številka 105158/B.
IN TIME, d.o.o., s sedežem Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, OIB: 31342621, vpisan v Poslovnem registru Okrožnega sodišča Bratislava I, oddelek SRO, vpisna številka 4376/B.
Slovak Parcel Service s.r.o., s sedežem Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, OIB: 31329217, vpisana v Poslovni register Okrožnega sodišča Bratislava I, oddelek SRO, vpisna številka 3215/B.

10.    Odstop od pogodbe o nakupu
10.1.    Če trgovec ni sposoben izpolniti svojih obveznosti iz pogodbe o nakupu zaradi razpoložljivosti zalog, nedostopnosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga, predvidenega v pogodbi, ustavil proizvodnjo ali izvedel pomembne spremembe, ki so onemogočile izpolnitev obveznosti trgovca iz pogodbe, ali zaradi višje sile, ali če v primeru, da pri vsem poštenem trudu, ki se od njega lahko zahtevajo, ni sposoben zagotoviti dostave blaga kupcu v rokih določenih v teh poslovnih pogojih, je trgovec dolžan brez odlašanja obvestiti kupca o tej okoliščini in mu hkrati ponuditi nadomestno izpolnitev ali možnost odstopa od pogodbe o nakupu oziroma preklica naročila, če pogodba še ni sklenjena. Naročilo lahko kupec prekliče po telefonu ali s pošlji e-pošte. Če kupec v razumnem roku ne sprejme nadomestne dobave, ki mu jo ponuja trgovec, niti ne odstopi od pogodbe, ima trgovec pravico od pogodbe odstopiti, če je kupec že plačal kupnino ali njen del, pa je trgovec dolžan vrniti že plačano kupnino oziroma njen del najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu.  
Če trgovec iz zgoraj navedenih razlogov ne more kupcu zagotoviti blaga po ceni, navedeni v naročilu, in o tej okoliščini obvesti kupca pred veljavno potrditvijo naročila, trgovec ne sme sprejeti kupčevega predloga za sklenitev pogodbe o nakupu.  
Če kupec odstopi od pogodbe o nakupu ali prekliče naročilo iz razlogov, navedenih v tem odstavku teh poslovnih pogojev, je trgovec dolžan brez odlašanja, najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu, vrniti že prejeto plačilo ali njegov del na enak način, kot je bilo plačilo izvedeno, brez dodatnih stroškov, razen če se z zakonskim spremembami ne dogovorita drugače.
10.2.    Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe o nakupu brez navedbe razloga v skladu z določilom 19 in naslednjimi Zakona v roku 14 dni od prevzema blaga ali od dneva sklenitve pogodbe o storitvi ali pogodbe o dostavi digitalnih vsebin, ki jih trgovec drugače zagotavlja na nestanoviten medij, če je trgovec pravočasno in pravilno izpolnil obveznosti glede obveščenosti po določilu 15 Zakona.
10.3.    Kupec ima pravico v okviru tega roka po prevzemu blaga odkriti in preizkusiti blago na enak način, kot je običajno pri nakupu v klasični „kamniti“ trgovini, in to v obsegu, potrebnem za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga.
10.4.    Lehota za odstop od pogodbe začne teči dan, ko kupec ali pooblaščena tretja oseba, razen prevoznik, prevzame vse dele naročenega blaga, ali če se:
a)    blago, naročeno s strani kupca v eni naročilnici, se dostavi ločeno, začetek teče od dneva prevzema zadnjega dostavljenega blaga,
b)    doda blago, ki sestavlja več delov ali kosov, od dneva prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa,
c)    na podlagi pogodbe trgovec ponovno dostavlja blago v določenem obdobju od dneva prevzema prvega dostavljenega blaga.
10.5.    Kupec lahko odstopi od pogodbe o nakupu, katere predmet je blago, tudi pred začetkom teče roka za odstop od pogodbe.
10.6.    Kupac može uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo v pisni obliki ali v obliki zapisa na drugem trajnem mediju. Kupac lahko uporabi vzorec obrazca za odstop od pogodbe, ki je priložen kot priponka št. 1 teh poslovnih pogojev.
10.7.    Odstop od pogodbe o nakupu v skladu s prejšnjo točko teh poslovnih pogojev mora vsebovati informacije, na podlagi katerih trgovec lahko jasno in brez dvomov identificira naročilo in izdelek, ki ga želi stranka vrniti. Takšne so tudi informacije, zahtevane v vzorcu obrazca za odstop od pogodbe, ki je priložen kot priponka št. 1 teh poslovnih pogojev: identifikacija kupca, datum oziroma številka naročila, naziv in opis izdelka. Priporočamo tudi navedbo preferiranega načina, kako naj trgovec vrne že prejeta izpolnila, predvsem številko računa in/ali poštni naslov kupca.
10.8.    Trgovec je dolžan brez odlašanja po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu na trajen medij ponovno posredovati potrdilo o prejemu tega obvestila, če je kupec odstop izvedel z uporabo posebne funkcije ali obrazca za odstop, ki sta dostopna v spletni vmesnik trgovca.
10.9.    Če kupec odstopi od pogodbe o nakupu, se začenja celoten pravni učinek odstopa, vključno s preklicem vseh dodatnih pogodb v povezavi z odstopljeno pogodbo, razen če se stranki izrecno dogovorita za nadaljevanje veljavnosti določene dodatne pogodbe. Od kupca ni mogoče zahtevati nikakršnih stroškov aliplačil v zvezi z razveljavitvijo dodatne pogodbe, razen plačila stroškov in plačil, navedenih v členih 21 odstavek 3 in 5 ter 22 odstavek 3 Zakona, ter cene za storitev, če je predmet pogodbe zagotavljanje storitve in je bila ta storitev popolnoma opravljena.
10.10.    Kupec je dolžan brez odlašanja, najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe o nakupu, poslati blago nazaj na naslov sedeža upravljavca ali ga predati trgovcu ali pooblaščeni osebi trgovca za prevzem blaga. To ne velja, če je trgovec predlagal, da si blago osebno prevzame ali ga odprejemno opravi prek pooblaščene osebe. Rok iz prvega odstavka tega odstavka se šteje za upoštevanega, če je bilo blago najpozneje zadnji dan roka predano za prevoz. 
10.11.    Kupac je dolžan trgovcu dostaviti blago popolno, vključno z vsemi dokumenti, brez poškodb, po možnosti v originalni embalaži in neuporabljenem stanju.
10.12.     Priporoča se, da se blago zavaruje. Pošiljke na plačilo po povzetju trgovec ne prevzema. Trgovec je dolžan brez odlašanja, najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe vrniti kupcu vse prejemke od njega, skladno s pogodbo o nakupu ali v zvezi z njo, vključno s stroški prevoza, dostave, poštnine ter drugimi stroški in taksami. Trgovec ni dolžan vrniti plačil pred prejemom blaga nazaj ali dokler ne dokaže, da je blago poslal nazaj, razen če sam predlaga, da blago prevzame osebno ali prek pooblastljene osebe.
10.13.    Trgovec je dolžan vrniti vse prejemke kupcu v obsegu, ki ustreza odstopu od pogodbe, če je kupec odstopil le od posameznih izdelkov in ne od celotne pogodbe sklenjene na daljavo. Trgovec ne sme kupcu zaračunati dodatnih stroškov za prevoz, dostavo, poštnino ali druge stroške in takse.
10.14.    Trgovec ni dolžan plačati kupcu dodatnih stroškov, če je kupec izrecno izbral drugo obliko dostave, kot je najcenejši običajni način dostave, ki ga ponuja trgovec. Dodatni stroški pomenijo razliko med stroški dostave, ki jih je izbral kupec, in stroški najcenejše ponujene oblike dostave.
10.15.    Kupac snosi stroške vračila blaga trgovcu ali osebi pooblastljeni od trgovca za prevzem blaga. To ne velja, če se je trgovec zavezal, da bo te stroške nosil sam ali če ni izpolnil obveznosti po določilu § 15 odstavka 1 točka g) Zakona.
10.16.    Kupcu je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo kot posledica ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotovitev lastnosti in delovanja blaga. Kupec ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če trgovec ni izpolnil svoje informacijske obveznosti o pravici kupca do odstopa od pogodbe.
10.17.    Trgovec je dolžan vrniti kupcu kupnino za blago enakim načinom, kot ga je kupec uporabil ob plačilu, razen če se z kupcem drugače dogovorita, pri čemer v tem primeru na vrnitev ne smejo biti zaračunani dodatni stroški.
10.18.    V primeru, da kupec odstopi od pogodbe in trgovcu dostavi uporabljeno, poškodovano ali nepopolno blago, se kupec zavezuje trgovcu plačati:
a)    vrednost, za katero je bila vrednost blaga zmanjšana v skladu z določilom 457 Obligationnega zakonika, v dejanski višini,
b)    stroški, ki jih je trgovec imel v povezavi z popravilom blaga in njegovo vrnitvijo v prvotno stanje, izračunani po ceniku za pozaslužbeno vzdrževanje blaga.
Kupec je dolžan v skladu s tem odstavkom poslovnih pogojev plačati trgovcu nadomestilo, in sicer največ v višini razlike med kupnino za blago in vrednostjo blaga ob odstopu od pogodbe o nakupu.
10.19.    Enostransko obračunavanje terjatev trgovca in kupca, ki nastanejo z odstopom od pogodbe po § 19 odstavku 1 Zakona, je prepovedano.
10.20.    V skladu z določilom 19 odstavka 1 Zakona kupec ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet so:

  • dodatak robe proizvedene po specifikacijah kupca ali po meri izdelanega blaga,
  • dostava blaga, ki je podvrženo hitremu poslabšanju kakovosti ali kvaru,
  • dostava blaga, zapakiranega v zaščitni embalaži, ki je ni mogoče vrniti zaradi varnosti zdravja ali higienskih razlogov in katere zaščitna embalaža je bila po dostavi poškodovana,
  • dostava zvokovnih posnetkov, slikovnih posnetkov, avdiovizualnih posnetkov ali programske opreme, ki se prodajajo v zaščitni embalaži, ki je bila po dostavi poškodovana,
  • dostava blaga, ki je glede na svojo naravo lahko po dostavi nerazdružljivo z drugim blagom,
  • dostava digitalnih vsebin na način, ki ni na nosilcu, če je njihovo zagotavljanje začelo z izrecnim soglasjem kupca in je kupec izrecno izjavil, da je bil pravilno poučen, da z izrazom tega soglasja izgublja pravico do odstopa od pogodbe z začetkom dobave digitalnih vsebin, trgovec pa mu je o tem izdal potrdilo,
  • posredovanje storitve, če je njeno zagotavljanje začelo z izrecnim soglasjem kupca in je kupec izjavil, da je bil pravilno poučen, da z izrazom tega soglasja izgublja pravico do odstopa od pogodbe po popolni izvedbi storitve, če je prišlo do popolne izvedbe storitve.

10.21.    Določila člena 10 teh poslovnih pogojev se izrecno ne uporabljajo za subjekte, ki ne izpolnjujejo definicije potrošnika iz določila § 52 odstavka 4 Obligacijskega zakonika.

11.    Zaključne določbe
11.1.    Če je pogodba o nakupu sklenjena v pisni obliki, mora biti katerakoli sprememba te tudi v pisni obliki.
11.2.    Stranki sta se dogovorili, da bo komunikacija med njima potekala v obliki e-poštnih sporočil.
11.3.    Na odnose, ki ni urejen s temi poslovnimi pogoji, veljajo ustrezne določbe Obligacijskega zakonika, Zakona, zakona št. 22/2004 Z.z. o elektronski trgovini in o spremembah ter dopolnitvah Zakona št. 128/2002 Z.z. o notranji tržnici in varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov v besedilu zakona št. 284/2002 Z.z. v besedilu kasnejših določil ter Zakona.
11.4.    Spotrebitelj ima pravico vložiti zahtevek trgovcu, če pride do spora glede uveljavljanja pravic iz naslova odgovornosti za napake ali če meni, da je trgovec kršil druga potrošnikova pravica. Če trgovec na zahtevek za rešitev spora odgovori z zavrnitvijo ali nanj ne odgovori v 30 dneh od vročitve, lahko potrošnik vloži predlog za začetek alternativnega reševanja spora v skladu z določbami § 12 zakona št. 391/2015 Z.z. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov.  
Ustrezni subjekt za alternativno reševanje potrošniških sporov z trgovcem je Slovenska trgovinska inšpekcija, P.O.BOX 29, Bajkalska 21/A, 827 99 Ljubljana, www.soi.sk ali druga pristojna pravna oseba, vpisana v seznam subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo, seznam pa je dostopen na spletni strani http://www.mhsr.sk. Potrošnik ima pravico do prostega izbora, na katerega od navedenih subjektov za alternativno reševanje sporov se bo obrnil.
11.5.    Potrošnik lahko za vložitev predloga za alternative reševanje svojega spora uporabi spletno platformo za reševanje sporov, ki je dostopna na spletnem naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
11.6.    Te poslovne pogoje začnejo veljati z dnem sklenitve pogodbe o nakupu v odnosu do kupca.
11.7.    Kupac će prije slanja narudžbe biti pozvan da označi okvir za potvrdu da se upoznao s tim poslovnim uvjetima, da ih je pročitao, razumio njihov sadržaj i u cijelosti s njima slaže. 
 

Priloga št. 1

Vzorčni obrazec za odstop od pogodbe

(izpolnite in pošljite ta obrazec le, če želite odstopiti od pogodbe sklenjene na daljavo)

Komu: Bubulákovo s.r.o., Diakovská 14, Šaľa 927 01, info@bubufabrics.si 

S tem sporočam/sporočamo (*) da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe o nakupu ali dobavi te izdelka: ..............

Datum naročila/datum prejemka (*) ..............

Ime potrošnika/potrošnikov (*) ...............

Naslov potrošnika/potrošnikov (*) ..............

Podpis potrošnika/potrošnikov (*) (če se ta obrazec predloži v papirni obliki) ..........................

Datum ..................

(*) Neprimerno prekrižajte.

 

Priloga št. 2
Navodila o uveljavljanju pravice kupca do odstopa od pogodbe o nakupu

1. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy 

Če nakupujete kot potrošnik, imate pravico do 14 dni odstopiti od te pogodbe brez navedbe razloga.
Rok za odstop od pogodbe poteče po 14 dneh od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki jo določite vi, razen prevoznik, prevzamete blago, oziroma od dneva sklenitve pogodbe o zagotovitvi storitve ali od dneva sklenitve pogodbe o dobavi digitalnih vsebin, razen na nosilcu z materialnim medijem.
Pri uveljavljanju pravice do odklona od pogodbe o nakupu nas obvestite o svoji odločitvi, da odstopite od te pogodbe, z jasnim izjavo (npr. s pisnim pismom poslanim po pošti, faksu ali e-pošti) na naslov: Bubulákovo s.r.o., Diakovská 14, Šaľa 927 01, info@bubufabrics.si
Za ta namen lahko uporabite vzorčni obrazec za odstop od pogodbe o nakupu, ki smo vam ga poslali ali poslali, in je naveden kot Priloga št. 1 k poslovnim pogojem. Njegova uporaba ni obvezna. Če želite, imate možnost izpolniti in poslati vzorčni obrazec za odstop od pogodbe o nakupu ali katerokoli drugo jasen izjava o odstopu od pogodbe o nakupu tudi elektronsko preko spletne strani našega spletnega trgovca www.bubulakovo.sk. Če izkoristite to možnost, vam bomo takoj potrdili prejem odstopa od pogodbe o nakupu po e-pošti ali na drug dolgotrajni medij.
Rok za odstop od pogodbe o nakupu je spoštovan, če obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe o nakupu pošljete preden poteče rok za odstop od pogodbe o nakupu.
Če je predmet pogodbe o nakupu nakup blaga, lahko od pogodbe o nakupu odstopite tudi pred začetkom tekel roka za odstop od pogodbe.

2. Posledice odstopa od pogodbe
Po odstopu od pogodbe vam bomo vrnili vse plačane zneske, ki ste jih poravnali v povezavi z sklenitvijo nakupne pogodbe, zlasti kupnino vključno z stroški dostave blaga k vam. To se ne nanaša na morebitne dodatne stroške, če ste izbrali drugo vrsto dostave, kot je najcenejši običajen način dostave, ki ga ponujamo. Plačila vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh od dneva, ko nam bo poslano vaše obvestilo o odstopu od te nakupne pogodbe. Vračilo bo izvedeno z enakim načinom, kot ste ga uporabili ob plačilu, razen če izrecno niste pristali na drugačen način vračila, pri čemer ne bomo zaračunali nobenih dodatnih stroškov.
Obračun vračila lahko počakamo do prejema vrnjenega blaga na naš naslov ali dokaza, da ste blago poslali nazaj, od tega, kar nastopi prej.
Pošljite nam blago nazaj ali ga prinesite na naslov sedeža podjetja brez nepotrebnega odloga in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva uveljavitve pravice do odstopa od pogodbe. Rok se šteje za spoštovanega, če blago pošljete nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosite vi.
Opozarjamo vas, da če odstopite od pogodbe o nakupu, odgovarjate za kakršnokoli zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z njim od trenutka prevzema do vračila, razen če je to ravnanje potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Če ste zaprosili za začetek opravljanja storitve v okviru roka za odstop od pogodbe, ste dolžni plačati za dejansko opravljeno storitev do dneva, ko ste nam sporočili svojo odločitev o odstopu od te pogodbe.

E-mail Facebook Instagram